Post by tworliarighkrikus on Mar 14, 2022 20:57:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Galaxy Attack: Alien Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Galaxy Attack: Alien Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code glitch allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Galaxy Attack: Alien Shooter 2022 version ▞▞▞
ug
Dragon Epic - Idle & Merge - Arcade shooting game Zręcznościowe jejl
Het is echt een goede game om te spelen, maar de laatste tijd stopt de app zelf gewoon of wil hij niet eens openen. In pvp-modus (wanneer ik kan spelen) als de app vastloopt, word ik bestraft met een gloednieuwe telefoon, dat is niet het probleem kan iemand helpen los dit op. Ik zou niet graag stoppen met spelen, maar ik zal het doen. Ik zou echt willen dat de ontwikkelaars erachter kunnen komen waarom deze game meer crasht dan zou moeten.
Bewerken: het probleem is opgelost, nu crasht het niet willekeurig - 4 sterren. Ik zou het gemakkelijk een 5 geven als alle bazen, inclusief mini-bazen, geluidseffecten hadden. Het is alsof na Deroplatyinae sommige bazen geen geluidseffecten meer hebben, en het dempt de ervaring een beetje.
Gameplay is oké. Maar misschien wordt het over een paar dagen saai (misschien ben ik zulke spellen overgroeid). Te veel rommelig. Te veel knoppen op het startscherm en elk ander scherm. Wat je ook wilt, er is een advertentie voor en meerdere advertenties. En u kunt gewoon alle valuta verdienen door alle advertenties te bekijken. Het is niet eens nodig om het spel te spelen (bedoelde woordspeling). ik heb dit spel echt meer dan een jaar met veel plezier gespeeld als 'Instant Play'. Dit was mijn standaard 'Ga naar'-spel om wat tijd door te brengen. Het had niet zoveel knoppen en opties. toen ik het eenmaal had geïnstalleerd, heb ik het binnen een week verwijderd. Het zou beter zijn geweest als de interface niet zo rommelig was met zoveel knoppen/cadeautjes. Misschien kan de ontwikkelaar de knoppen van het startscherm naar een andere 'enkele knop' verplaatsen
Zou een 0-sterrenbeoordeling moeten zijn. De laatste update heeft het spel onbruikbaar gemaakt. Spel loopt vast en geen oplossing aangeboden. Het afgelopen jaar hebben de ontwikkelaars en gamemanagers een ooit zeer goede game verpest. De clanstructuur is ontmanteld door onbekwame beveiliging van servers en beslissingen om hebzuchtwinst boven de belangen van gamers te stellen. Er is geen eer in deze mensen. Ze hebben totaal geen respect voor spelers die geld hebben uitgegeven door hun hebzucht en spelmanipulatie.
Leuk, extreem uitdagend en erg nostalgisch. Veel plezier met dit spel.
Ik vind de app erg leuk, maar ik heb een probleem dat meteen moet worden opgelost, ik krijg altijd een bug waarbij mijn ruimteschip oneindige kogels begint te schieten, wat resulteert in een plotselinge overwinning, ik hou niet van deze glitch zoals mijn vrienden denken dat ik ben een hacker en ik krijg dit spel niet gelukkig omdat het saai is. Ik heb dit zo vaak verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, het blijft hetzelfde, ik heb video's en advertenties van deze app gezien en het is geweldig! Toch hoop ik dat deze storing kan worden verholpen door het team van je, bedankt
Dit is een erg cool spel. Het is een erg verslavend spel en de reden voor 4 sterren is vanwege zoveel advertenties...
Galaxy Attack (Premium) Arcade mpax
Leuk spel , echt echt beu dat je weet van onder je nooit of niet , ik vindt dat er een klein uitroep teken misschien 3 seconden voor ze komen moet verschijnden aan de kant waar ze komen , zo weet je teminste van waar ze komen ... ik zat soms aan het laatste niveau , en ineens uit het niets komen ze van onder mij ? Alles voor nix.
Galaxy Attack: Alien Shooter - App voor iPhone, iPad en iPod ...
Het is zo leuk
Te veel advertenties
Het ruimteschip loopt constant groot. Dus spel 1ster, verschrikkelijk
Geweldig spel, maar het lijkt erop dat in de afgelopen 2 maanden 5 - 10 advertenties per dag je niet je beloning geven. Reken maar uit, ik speel elke dag een uur. Vind dat ik gecompenseerd moet worden.
het begin is leuk maar als je verder bent wordt het onmogelijk
Hi Ha
Galaxy Attack: Alien Shooter آرکید auy
Meer dan 70 kristallen verloren! Ze maken het ZEER moeilijk om ze te krijgen en ze zijn gewoon verdwenen! aholes maken het moeilijk om goede schepen te krijgen. dan, wanneer je je kwalificeert maar hun stomme edelstenen moet sparen, beschouwen ze je weer als ongekwalificeerd en zorgen ze ervoor dat je nog eens 12 extreem moeilijke niveaus voltooit. dit is BS, het spel veranderen om het moeilijker te maken voordat je beloningen kunt claimen !!
Galaxy Attack: Alien Shooter እንቅስቃሴ ያለባቸው uzx
Zeer goedgammae
Spel kan niet geopend worden, hang al 3 uur op ABI scherm
Ik zou 0 sterren geven als ik de optie kreeg. Tenzij je een idioot bent die geld uitgeeft aan games die geen geldwaarde hebben, blijf weg. Als je een eerlijk spel verwacht, blijf dan weg. Deze game geeft alle voordelen aan kinderen die honderden dollars uitgeven aan wat verondersteld wordt gratis games te zijn. Je advertenties en spins boycotten totdat je de boel opruimt. De ontwikkelaars weten precies wat ik bedoel.
niet slechts
ja
Het is echt leuk om te spelen en een beetje moeilijk
Galaxy Attack: Alien Shooter Аркаде zexi
Was vroeger een goede game, nu veel te veel "betalen om te winnen" Bewerken voor de ontwikkelaar: ik heb het niet over een enkele speler, ik heb het over de PVP-modus en uiteindelijk speel ik elke wedstrijd tegen iemand die voor alles is betaald de beste aanvallende schepen als je er geen hebt. De matchmaking is verschrikkelijk. Maakt het spel niet leuk. Het duurt ongeveer 2 jaar om een aanvallend schip te verdienen zonder te betalen. Nee bedankt
Ik heb dit spel altijd leuk gevonden... en toen was de enige manier om te spelen naar een speelhal gaan.
Ik ben dol op het spel, maar na deze laatste update stopt het vanzelf en verloor ik het 30 dagen kristalpakket dat ik kocht en het 30 dagen borstpakket... Ik heb al 5 dagen geen van mijn items ontvangen. Ben er een beetje geïrriteerd over. Ik wou dat er iets was dat had kunnen doen, maar ik voorzie dat dat niet mogelijk is.
GALAXY ATTACK ALIEN SHOOTER #galaxyattackalienshooter #fypシ #itz_rayz_gaming · aestheticsss69. 1133. #shooter #zombieshooter #alien #alienshootergame
Blijft crashen sinds een maand geleden. Te vaak, meestal op raamopeningen. Ik denk dat het een Unity runtime-segmentatiefout is door de logboeken. Je moet dit oplossen, ik zie veel mensen in recensies klagen!
Space Hunter: Galaxy Attack Arcade Shooting Game - APKdojo
waarom is pvp alleen tegen een computer als je wint van normale spelers? dit spel is opgelost, alleen voor het geld mf, installeer dit spel niet ppl er zijn andere betere eerlijke spellen om te spelen
Het is redelijk, het systeem crasht veel.
Spel is leuk en verslavend, maar het is erg onstabiel. Hij verliest constant de verbinding.
Ik speel dit op mijn tablet en de graphics hebben de neiging om het apparaat te overweldigen. Ik heb geprobeerd een instelling te vinden die dat niet doet, maar het mocht niet baten. Ik heb de vraag op fb gesteld, maar geen reactie. Leuk spel! Er zijn een aantal dingen waar ik geen fan van ben, zoals een beoordeling van 5 sterren krijgt een dagelijkse bonus, maar het is gratis als je wilt. De grafische weergave is een beetje veel voor mijn tablet, dus een lichte schermbevriezing gevolgd door het overlijden van mijn schip. Ik zie geen manier om de getrouwheid af te wijzen die het de graphics gemakkelijker zou maken.
Galaxy Attack: Alien Shooter Arkádové paz
Eerste beoordeling is gereset. Te veel advertenties, de voortgang is traag, de gameplay is generiek en saai.
Galaxy Attack Space Shooter gratis download voor Android: de nieuwste versie voor je ... Licentie Gratis; Vereist Android 4.1 en hoger; Categorie Arcade
Het spel crasht elke keer. Ik kan niet eens verder spelen. Ik speel al zo'n 2 maanden. Ik kan niets doen.
Het spel hapert en bevriest.
Mensen verliezen hun zomaar pvp-punten, hackers niet geband en als je betaald krijg je niet waarvoor je betaald. De ontwikkelaar is moeilijk te maken. Ik geef het 2 sterren, omdat het spel zelf leuk is. Maar boven genoemde zorgt voor flink wat irritatie
Ik geef het een 4 vanwege het gebrek aan verbeeldingskracht met de ruimtevaartuigen.. Er had zeker meer kunnen zijn met een grotere variëteit
Het is saai
Ik heb de ontwikkelaar een e-mail gestuurd met de mededeling dat ik alles heb geprobeerd, inclusief het wissen van de cache, en alles wat ze zeiden is dat ze zullen proberen het te repareren met de volgende versie. Ik kan het helemaal niet spelen. Het langste dat het open blijft, is ongeveer 15 seconden en crasht dan. Als het niet snel is opgelost, verwijder ik het. Het zou zonde zijn als je bedenkt hoe lang ik het al speel en hoeveel ik ervan heb genoten.